הרצוג קורץ לחרדים: "המאזינים שלך ישמחו בחבירה עם מפלגת העבודה"

    אסתי פלד 1 Comment on הרצוג קורץ לחרדים: "המאזינים שלך ישמחו בחבירה עם מפלגת העבודה"
    20:26
    09.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו במסר תקיף: "אם נצטרך לעמוד לבד, נעמוד לבד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) התקיימו הבחירות המקדימות במפלגת העבודה, והערב ב'מהדורה המרכזית' שוחח יו"ר העבודה יצחק (בוז'י) הרצוג עם מגיש המהדורה אבי מימרן.

    בתחילת דבריו התייחס הרצוג לנאומו בהלוויית קדושי צרפת שהתקיימה היום ואמר כי "דבר ראשון, יש פה ענין אנושי, משפחות שכולות וכואבות במיוחד", לדבריו, "חיברתי בהלוויה את הרצח בצרפת לרצח בהר נוף, כי אין שום הבדל ביניהם, זו הרי אותה שנאה ואותו טירוף. וצריך לחבר את כל המדינות השפויות בעולם למאבק בטרור ללא פשרות".

    הרצוג סיפר כי "הסבא רבה שלי ר' יואל לייב הרצוג הקים לפני מאה שנה את בית הכנסת האורתודוקסי בלב הרובע היהודי בצרפת, ששרד אפילו בשואה. והנה כעת, 70 שנה אחרי השואה והנה יש ליהודים חשש להתפלל בבית הכנסת".

    ובמעבר חד, שוחח הרצוג על הפריימריז שהתקיימו היום במפלגת העבודה ואמר כי "יש תחושה טובה, ממש חגיגה של דמוקרטיה, 50 אלף איש הלכו לבחור את הרשימה שתרכיב ותוביל את המדינה בשנים הקודמות, כי בעזרת ה', אני אוביל את המדינה לאחר הבחירות".

    לסיום קרץ הרצוג לחרדים ואמר כי "על פי הסקרים, קיים סיכוי גבוה שאנחנו נרכיב את הממשלה הבאה – ואני בטוח שהרבה מציבור מאזיניך ישמח בחבירה עם מפלגת העבודה, בהובלת ובהנהגת המדינה".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הרצוג היקר, חסמת את עצמך בזה שהלכת עם לבני, החרדים לא יוכלו לשבת עם הדעות של לבני, כי הדעות שלה אינן קבועות הן משתנות לפי מזג האויר מה שטוב לאותו יום היא תעשה ואם היא תחשוב שלנגח חרדים או ההלכה היהודית מה שסבא שלך שמר עליה, אז היא תעשה ולא תתחשב לא בך ולא בסבא שלך. ואני בטוח שאתה מאוד שומר על כבוד סבא שלך. אז איך אתה רוצה לעשות רוטציה ושלבני תהיה בראשות הממשלה ותעשה את כל המאמצים להפוך את המדינה להיפך ממה שסבא שלך דגל? תחשוב על זה.ואל תתחמק כי סבא שלך מסתכל עליך איך הנכד האהוב עליו שומר על כבוד סבו. זה לא פוליטיקה זה כבוד משפחה. ולא סתם כבוד משפחה מאוד מכובדת. לילה טוב.